رایانه شخصی

** مطالب این وبلاگ برای آنانیست که نیاز دارند ولی دسترسی ندارند . موفق باشید **

رایانه شخصی

** مطالب این وبلاگ برای آنانیست که نیاز دارند ولی دسترسی ندارند . موفق باشید **

رایانه شخصی

با سلام خدمت شما بازدید کننده محترم :

از اینکه به وبلاگ من وارد شدید، خوش آمد میگم . امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره . منتظر پیام و نظراتتون هستم .
متشکرم

ternate 8 دانلود نرم افزار حذف فایل ها بدون قابلیت بازیابی


Alternate File Shredder 2.050 آیا تا به حال پیش آمده که در شرف فروش کامپیوتر یا یکی از هاردها و یا فلش های خود باشید ولی از بازیابی فایل هایتان در آینده هراس داشته باشید؟ این برنامه به شما امکان پاک کردن فایل ها و پوشه ها را بدون قابلیت بازیابی میدهد به گونه ای که هیچ برنامه بازیابی توانایی بازگردانی آنها را نخواهد داشت. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه این است که حتی اگر یک هارد یا فلش خالی که قبلا فایل هایش را به صورت معولی پاک کرده بودید را میتوانید از گزینه Overwite در برنامه استفاده کنید تا دیگر آن فایل ها هم توسط هیچ یک از برنامه های ریکاوری قابل بازیابی نباشند.
همچنین این برنامه برای حالت رونوشت کردن (overwrite) تنظیمات مختلفی اعم از استفاده از فایلی با یک حجم مشخص، استفاده از فایل های مختلف با حجم های مختلف جهت رونوشت ارائه میدهد. همچنین این برنامه  کاملا رایگان بوده و متن باز میباشد، این بدان معنی است که میتوانید این برنامه را توسعه دهید.
نکته مهم: عواقب استفاده از این بنامه بر عهده خود کاربر است زیرا فایل هایی که توسط این برنامه پاک شده و رونوشت شده اند دیگر قابل بازیابی نیستند و همچنین هارد ها و فلش هایی که قبل ها به صورت ساده فایل های آنهارا پاک کرده بودید و توسط این برنامه رونوشت کردید نیز دیگر قابل بازیابی نیستند.

This program offers the possibility to finally delete files and/or folders (no recovery possible). The program also can overwrite the free space on a drive, which means, that already deleted files cannot be restored, too.

The program offers also options to select how the overwriting shall be done (using a specific value, random values or a file-content as template). The program is freeware/open source.

IMPORTANT NOTE: You are using this program at your own risk. Think carefully which files you want to delete!

New in this version 2.050:
- Added option to leave folder structures




لینک دانلود:

اگر از این فایل استفاده کردید لطفا به آن رأی دهید!

رمز فایل:

  • پسورد:www.mihandownload.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی